منتدى كليه التربيه الرياضيه ( الغير رسمى)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

You are not connected. Please login or register

انتم اسؤ اعضاء وهذا اسؤ منتدي

ahmed oto
nony_mhf
bazoka606
m.sharaf14
الرجل الغامض
M a N o
أحمد رجب
اوتاكا
amrro
admin
ahmed
omar
16 posters

Go to page : 1, 2  Next

Go down  Message [Page 1 of 2]

omar

omar
خلاص بقيت في الفورمة
خلاص بقيت في الفورمة

أنتم اسوأ أعضاء في اسوأ منتدى وأنا أعلن رحيلي عنكم ....

نعم العنوان صحيح

لا تعجبوا ولا تندهشوا

فقد اكتشفت أني وقعت بين اسوأ ناس

لا يحترمون ولا يقدرون

تعبت لأجلكم كثيراً

وأفنيت وقتي لكم

والنتيجة؟؟!!!

لا شئ

اساءة

وعدم تقدير

للأسف الشديد

اكتشفت انكم اسوأ اعضاء قابلتهم

واسوا منتدى شاركت فيه

وأنا أعلن رحيلي عنكم

فالمنتديات ما أكثرها

ولم يقف الأمر عندكم وحدكم

ما أكثر المنتديات

سأرحل عنكم وأبحث عن منتدى أجد فيه ما استحق من تقدير

نعم سأرحل

ولا يحاول أحدكم ارجاعي

فهذا قرار نهائي

ورحيلي عنكم لن أرجع عنه

سأرحل

سأرحل

سأرحل
,,
,,
,,

أحياناً يتعرض العضو لموقف ما

يدفعه لأن يقول هذا الكلام

دون مجرد التفكير فيما يقول

ربما يكون هو المخطئ

وربما يكون هو المجني عليه

ولكن ...

في كلتا الحالتين

هل هذا مبرر وسبب للرحيل؟؟!!!

عزيزي العضو

اذا كنت تعرضت لهذا الموقف

وشعرت أن حقوقك ضاعت

وان مجهودك لم ينل التقدير المناسب

هل فعلاً ستقول هذه الكلمات؟؟

مهلاً

سؤال...

أنت هنا

معنا

لماذا؟؟!!!

هل من أجل شخص معين؟؟

أم من أجلك أنت

من أجل أن تفيد الآخرين وتستفيد منهم

وهل اذا صدر موقف ضايقك من البعض

فهل هذا دافع قوي يستحق أن ترحل لأجله

عزيزي العضو

كلنا عرضة للمضايقات والمشاكسات

ولكننا ابدا لا نرحل

ولا نترك من أحببناهم

لا نترك من وجدنا انفسنا بينهم

فموقف أغضبك لا يضيع مواقف كثيراً ما أسعدتك

ولا تنسى

كل البشر خطاء

ولا تحكم عن الآخرين لموقف أحدهم

وثق أن هناك دائماً من يقدرك

ويقدر مجهودك

فإذا لعبت بك الظنون

وظننت انك ضائع مجهودك

فقف

وفكر

ستجد من يهتمون بك دائماً

أعتــذر .. عن إطالتـي

هذا للأعضاء اللي يفكرون بالرحيل..

لأنكم اعضاء غالين على قلبي..

لكم من كل قطرات الإحترام

ahmed

ahmed
عضو يستحق التقدير
عضو يستحق التقدير

والله أنا كنت فى الأول أول مرة إشتركت فى المنتدى توقع كان فية كام عضو
5 أعضاء فقط ياهه دة انا قديم قوى صح دلوقتى ماشاء الله بقى فية أقل 280
ويزيدوا بإستمرار الحمد لله كنت فى الأول بكتب مواضيع كتير بس مبلقيش حد يرد
أقوم عامل إية بأى أكتب مواضيع تانية
وأروح منتديات أكتب فيها مواضيع وأخلى الرابط بتاع الموضوع على الموضوع إلى فى المنتدى بتاع الكلية هنا
وبذلك بقى فى ناس كتير بتدخل على المنتدى وشد حيلة أهة وبقى كبير وإنتشر لأ وكمان بيزيد عدد أعضائة كل يوم وطبعا كنت بنشرة جوة الكلية انا وصحابى إلى على المنتدى
أحب أقول :
الحمد لله والشكر لله والله أكبر ولا إله إلا الله محمدا رسول الله

http://elmonafis.niceboard.com/

admin

admin
المشرف السابق والمؤسس
المشرف السابق والمؤسس

حلوة يا احمد 5 اعضاء بس انت فاكر والله كويس

اسمحولي انا بقي اقولكم المنتدي ده بالنسبة ليا ايه

في الاول كان فكرة واحد قاللي عليها
بعدين بقي حلم اخدته شخصي شوية
بعدين بقي بذره حطيتها في تربية الكلية وكل واحد فينا ابتدي يرويها شوية
منها ورق وقع ومنها ورق كبر وفرع وكمان طلع ثمر
والنبته بقت شجرة
بس فيه واحد واقف بعيد اوقات بيقرب واوقات بناخده من ايده بعيد
ماسك فاس مستني اللحظة اللي حيقطع فيها الشجرة من جدرها

ومش حنبطل نحاول نبعده لغاية لما تنحيه من الوجود

يارب يكون كلامي مفهوم

https://sea-forum.yoo7.com

ahmed

ahmed
عضو يستحق التقدير
عضو يستحق التقدير

إنت بتألس عليا يا مصطفى ولا إية
وكمان مين إلى عايز يقطع الشجرة دية غيرك على فكرة محدش صوت غيرك إنت وسامح على غلق المنتدى
يبقى مين فيكم إلى عايز يقطع الشجرة

http://elmonafis.niceboard.com/

amrro

عضو نشط
عضو نشط

omar

omar
خلاص بقيت في الفورمة
خلاص بقيت في الفورمة

طول مفى تعاون بينا اكيد حنوصل للى احنا عاوزينه ومن اسباب الهزيمه الفرقه والصراع وعدم احترام الاخرين

اوتاكا

اوتاكا
عضو يستحق التقدير
عضو يستحق التقدير

الله ينور عليك انت شخص محترم جدا

أحمد رجب

أحمد رجب
عضو نشط
عضو نشط

ماهر الحلم حلو عند كل البشر وشى يتمناه الجميع ، ولكن عند ادراكك ان الحلم اصبح كبوس لا تستطيع ان تستمتع بية الى النهاية ... انا عارف ان كلامى مكن ميكنش مفهوم لكثير من الناس بس انا عارف ام ماهر حيفهم الكلام ..

M a N o

M a N o
عضو نشط
عضو نشط

ربنا يبارك في العمل ده ويجعله في ميزان حسنات متن ساهم فيه أما موضوع ممكن لو حصل مشكلة حسيب ولا لأ ده موضوع أنا أسنده إلأى حديث الرسول صلى الله وعليه وسلم فيما معناه
" أن من يخالط الناس ويصبر على أذاهم خير ممن لا يخالط الناس ولا يصبر على أذاهم "

admin

admin
المشرف السابق والمؤسس
المشرف السابق والمؤسس

وصل كلامك يا مرعن اشطة يا مان

https://sea-forum.yoo7.com

الرجل الغامض

الرجل الغامض
يا صباح المستويات العالية
يا صباح المستويات العالية

الله ينور و الله بس فى حاجة مش يعنى حصل خطا من بعض الاعضاء يبقى كلنا نسيب المنتدى ونمشى

أحمد رجب

أحمد رجب
عضو نشط
عضو نشط

شكرا على اهتمامك يا ماهر

m.sharaf14

عضو جديد
عضو جديد

والله انا بقول من زمان ان الكليه دى بتعمل حاجات غريبه فى الطلبه الحمد لله طلعنا منها سلام من غير كسور ولا اشتاغلات دفعة الشهيد كريم

bazoka606

bazoka606
عضو متميز
عضو متميز

يا جدعان انا عايز اقول انى مكنتش اتوقع فى يوم من الايام ان يبقى لينا منتدى بالجمال دة واللى بيعتبر مكان بنعبر فيه عن اللى جوانا من غير خوف وبكل طلاقة .........................

nony_mhf

nony_mhf
عضو نشط
عضو نشط

انا فعلا اقتنعت ان الكلام اللى فوق ده كله صح وانا واحدة من اللى فعلا هينسحبوا من المنتدى ده لان فيه افراد معينين فى منتهى قلة الذوق وميرسي اوى من تربية رياضية على روح الادب اللى بقت فى بعضهم اكبر غلطة عملها مصطفى انه ساب مسؤوليته عن المنتدى واشرافه ليه لانه مابقالهوش اى لازمة بعد ما مشى والوحيد اللى عدل فى الليلة دى كلها هو سمير وطبعا مصطفى بلاش شك وفى اسلام كمان طبعا والناس الجد الى مش بيحبوا الحال المايل وطبعا كل واحد عارف نفسه هو من انهى نوع فيهم ماهى فعلا كبار تربية رياضية مشيوا هيكون مين فاضل يعنى

nony_mhf

nony_mhf
عضو نشط
عضو نشط

انا فعلا اقتنعت ان الكلام اللى فوق ده كله صح وانا واحدة من اللى فعلا هينسحبوا من المنتدى ده لان فيه افراد معينين فى منتهى قلة الذوق وميرسي اوى من تربية رياضية على روح الادب اللى بقت فى بعضهم اكبر غلطة عملها مصطفى انه ساب مسؤوليته عن المنتدى واشرافه ليه لانه مابقالهوش اى لازمة بعد ما مشى والوحيد اللى عدل فى الليلة دى كلها هو سمير وطبعا مصطفى بلاش شك وفى اسلام كمان طبعا والناس الجد الى مش بيحبوا الحال المايل وطبعا كل واحد عارف نفسه هو من انهى نوع فيهم ماهى فعلا كبار تربية رياضية مشيوا هيكون مين فاضل يعنى

Last edited by nony_mhf on 2008-06-02, 16:47; edited 1 time in total

nony_mhf

nony_mhf
عضو نشط
عضو نشط

nony_mhf

nony_mhf
عضو نشط
عضو نشط

nony_mhf

nony_mhf
عضو نشط
عضو نشط

ahmed oto

ahmed oto
خلاص بقيت في الفورمة
خلاص بقيت في الفورمة

السلام عليكم

اولا: احب اعرف عن نفسي عشان ناس كتييير متعرفنيش انا اسمى احمد يوسف على رابعة تربية راضية تخصص تدريب هوكى ( او دلوقتى تقدر تقول الحمد لله لسه متخرج حالا)

بالنسبة للزميلة العزيزة انا ممكن مكنش اعرف ناس كتييير بس الناس اللى اعرفهم من المنتدى محترمين جدااا ورجالة بجد ويخدمو اى حد زائد ان كل مكان في الكويس وفي الوحش يبقي مش عشان واحد او اتنين او 10 حتى غلطوا يبقي الناس كلها وحشة يبقي احنا كده فشلنا اننا نعرف الناس حقيقة الناس اللى جوه تربية رياضية مع ان ده مش صحيح وبشهادة الزميلة نفسها وهى عارفة
انها قابلت ناس غيروا فكرتها عن الكلية فاتمنى ان اللى ياخد قرار ميتسرعش فيه لانه فعلا لو القارار ده بناء على غلطة افراد مش مجموعة يبقي اكييد مش ذنب الجماعة لان كل انسان مسئول عن تصرفاته ده غير ان لو في مشكلة احنا نساعدك اننا نحلها ومش انا بالذات اطلب من اى حد من المؤسسين للمنتدى وشوفي هو حيعمل ايه

nony_mhf

nony_mhf
عضو نشط
عضو نشط

ماهى المشكلة ان الجماعة دول هم اللى تقريبا ماسكينه وهم اساسا اتنين بس بالتحديد مش اكتر المشكلة كلها ردود بطريقة لاذوقية بالمرة عارف احساس اما تلاقى حد بيستهيف كلامك ولا رايك اكتر حاسة بكرهها ان حد يتعامل معايا على انى هايفة او تافهة لان اللى عارفينى عارفين انا ايه كويس علشان كده انا زعلانة على الى مشوا لانى معرفش الشلة الجديدة دى كلها اللهم الا اوتاكا علشان كان صاحب واحد كان فى سيبر جمب كليتى الباقى كله من الشلة اللى طلعت شلة الكيتو وطلبة ومحمد سمير وجوهر ولوزة اينعم لسه فى الكلية بس انا علشان اتخرجت مابشوفهمش
بس انا برضه قلت ان فيه ناس معرفهمش معرفة شخصيا بس احترمتهم من طريقة ردودهم ومواضيعهم زيك مثلا

عاوزة اسالك على حاجة بس بما انك فى رابعة تعرف واحد اسمه محمد عبد الرحيم عبد النبى فرج رحيل لو تعرفه قولى
ميرسي لذوقك واحترامك وادبك جدا

ahmed oto

ahmed oto
خلاص بقيت في الفورمة
خلاص بقيت في الفورمة

اه اعرفه بس معرفة سطحية معايا في قسم التدريب (سابقاقبل ما اتخرج)

nony_mhf

nony_mhf
عضو نشط
عضو نشط

انت دفعة 2007 ولا ايه

اسلام ملاكمة

اسلام ملاكمة
خلاص بقيت في الفورمة
خلاص بقيت في الفورمة

على العموم شكرا على الموضوع وانا مقتنع بالمنتدى وكل الى فى المنتدى

كابوكى

كابوكى