منتدى كليه التربيه الرياضيه ( الغير رسمى)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

You are not connected. Please login or register

بجد لو الموضوع دة بجد يبقي ربنا يستر

3 posters

Go down  Message [Page 1 of 1]

salem aswany

salem aswany
عضو جديد
عضو جديد

انا بردة للمرة التانية حتكلم باسم اخواتي لاعبين الكارتية بكلية التربية الرياضية زي ما اتكمنا بجد عن الدكتور احمد في الموضوع الاول بعنوان دعوة الي الاب والدكتور احمد محمد محمود ابراهيم اتكلمت باسم اخواتي والمرادي غصب عني لازم اتكلم باسمكم ((سامحوني حتي لو اختلف معي البعض منكم))

هناك اخبار يتداولها الطلاب من الصف الاول حتي الصف الرابع ان الدكتور احمد سوف يأخذ 3 طلاب في تخصص تدريب الكارتية علي الاكثر بمعني اخر من 2 الي 3 طلاب سوف يدخلون الي تخصص تدريب الكارتية

الخبر دة لو طلع بجد يبقي ربنا يستر بجد علي اي واحد كان موجه نظره ومستقبله الي رياضة الكارتية ثم اغلق الباب في وجهه يبقي اكيد الدنيا ايضا سوف تغلق الباب في وجهة لانها سوف تفتح باب تخصص الرياضة المدرسية مع كل احترامي لهذا التخصص

انا معترف ان في طلاب لا يستحقون دخول القسم مع كل اسفي واحترامي ليهم ولكن 3 طلاب فقط يا دكتور عدد قليل جدا جدا جدا

مثال طلاب الفرقة الثاني يوجد فيما لا يقل عن 6 ابطال اسكندرية ومنهم جمهورية
طلاب الفرقة الثالثة يوجد فيما لا يقل عن 5 ابطال اسكندرية وجمهورية وبل يوجد بينهم بطل عالم
طلاب الفرقة الاولي يوجد فيما لايقل عن 9 ابطال اسكندرية وجمهورية وايضا اتنين منتخب مصر
(((((( ملحوظة :- نعم من بين هؤلاء الابطال يرسبون في المواد التراكمية ولكن الكارتية مستقبلهم )))))

من هنا اتحدثت باسم اخواتي لاعبين الكارتية لندق اجراس الخطر للدكتور احمد لكي يعلم مدي خطورة الموضوع

ولك منا فائق الاحترام حتي لو كانت معلومتي خاطئة ولكن هذه المعلومة من طالب سمع من سيادتكم هذا الكلام وتم ابلاغي بيه

امضاء / لاعبين الكارتية

dr_ahmed_i

dr_ahmed_i
عضو جديد
عضو جديد

[b]حقيقي مين قال 3 طلاب بس انا ااكد لجميع طلابي التخصص تدريب الكاراتيه مفتوح لكل طالب يرغب في الاستقادة العلمية ويمنحني شرف العلم الذي ينتفع به ، اما العدد ممكن يكون واحد بس وممكن يكون 20 انا ااكد تخصص يتوجه اليه الراغب في الاستفادة لان تدريب الكاراتيه مش سهل وتخصص كله ابتكار واهلا بالجميع يارب يكونوا دفعة رابعة كلها وبطلوا اشاعات ولكنها اشاعة جميلة تدل علي حب الكثير لرياضة الكاراتيه
المهم تقدم للتخصص واهلا بالجميع بس يكون لاعب كده ولا ايه ، ويادرش من فضلك اكتب اسمي صح ماشي
اخوكم
الاستاذ الدكتور
احمد محمود محمد ابراهيم[b][center][b[/b
]]

dr_ahmed_i

dr_ahmed_i
عضو جديد
عضو جديد

رد علي رسالتك
استاذ بيدرس لدفعة اولي لوحده وايضا ثانية لوحده ماسالتش نفسك ليه التعب ده
اجوبك
السبب بناء قاعده جيده من الطلاب يزودوا عدد المتقدمين لتخصص تدريب الكاراتيه بعد 4 سنوات ويعطيني العمر انا وانته ونشوف الهدف بيتحقق
اخوك
الاستاذ الدكتور
احمد محمود ابراهيم
[center
]

salem aswany

salem aswany
عضو جديد
عضو جديد

امين يارب العالمين ويمد الله لنا عمرك لكي نري هدفك يتحقق يا دكتور احمد

ومتشكر علي تكذيب الاشاعة اللي وقعت قلب جميع اللاعبين جدا

واسف علي كتابة اسم سيادتكم بالغلط ولكن اوكد لحضرتك ان الغلط عن طريق السهو