منتدى كليه التربيه الرياضيه ( الغير رسمى)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

You are not connected. Please login or register

معا لتطوير المنتدى والوصول به الى 2000 عضو

4 posters

Go down  Message [Page 1 of 1]

egykiller

egykiller
عضو جديد
عضو جديد

مساء الخير على اعضاء منتدى كليتنا الغالى

اولا*الف مليون مبروك عشانك يا كمز على تكليفك بالاشراف عارف ان التهنئه متاخره اوى بس انا عارف انك حتعذرنى و اكيد انته عارف ان صاحبك سعيد دماغه مش ملكه...
ثانيا*عندى اقتراح مهم اوى بالنسبه لاقسام المنتدى الاقسام ملغبطه اوى يعنى مثلا قسم التكنولوجيا فيه موضوعات الافلام والبرامج والموبيلات وموضوعات تانيه ملهاش علاقه بالقسم اساسا عملاها ناس من كوكب زحل فيا ريت يتم تقسيم الاقسام من الداخل الى فروع كل فرع متخصص فى موضوعاته يبقى مثلا قسم التكنولوجيا و الملتى ميديا يبقى فرع كمبيوتر و فرع موبيلات و فرع افلام واحد عربى وواحد اجنبى..
ثالثا*مشرفين الاقسام مش كلهم بيسبوا الموضوعات المخالفه فى اقسامهم بدون نقلها الى القسم المناسب اوحزفها..
رابعا*ما هى مساحه سرفر المنتدى عشان اعرف ارفع الملفات المرفقه..
خامسا*ما هى قوانين المشرفين و كيف اصبح مشرف هل بالمشاركات او الردود او الاضافات او الابداع ام يتم اختيارى من المشرف العام..
سادسا *انا كده تقلت اوى مستنى ردك يا كمز و برده رد باقى الاعضاء
وشكرا ليكم على تحملكم خطابى المطول.............سلام

ahmed2

ahmed2
خلاص بقيت في الفورمة
خلاص بقيت في الفورمة

شكرا على موضوعك الجميل

أولا بالنسبة لمنتدى التكنولوجيا انا كنت عايز اعمل كده فعلا أيام ما كنت مشرف عليه

ثانيا المشكله إن المشرفين مش لازم يشيلوا الموضوع المخالف اول لما ينزل ممكن يكون المشرف

سايب وقت يجمع فيها عدد معين من المواضيع المخالفة وينقلهم دفعة واحده كله على حسب رؤيه المشرف

ثالثا مش لازم يعنى تعمل ملفات مرفقة ممكن ترفعهم على أى موقع وبعدين تحط الروابط هنا فى موضوعك

اما خامسا وسادسا فديه بقه يرد عليك فيها المشرف العام وياريت اكون وفقت فى ردى عليك

وشكرا

حسن بدر

حسن بدر
عضو جديد
عضو جديد

ان شاء الله
حيصبح المنتدى افضل منتدى

احمد حافظ

عضو جديد
عضو جديد

ابقى قابلنى

احمد حافظ