منتدى كليه التربيه الرياضيه ( الغير رسمى)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

You are not connected. Please login or register

قصة السيد القاضى قصه حقيقيه حدثت امام عينى

اوتاكا
على موسى
6 posters

Go down  Message [Page 1 of 1]

على موسى

على موسى
يا صباح المستويات العالية

كان سيد شابا مثل كل الشباب بل وزينتهم كان من الشباب المكافحه الذين طفحو الكيل من طفولتهم كبر سيد مع طول السنين حيث أحب سيد أمرأه أحبها سيد لدرجة أنه عنما يصبح كل يوم يذكر أسمها و كانت هى كل حياته أخذ يموت فى عمله و يكافح فى أكثر من وظيفه طول 3 أعوام ثم تقدم سيد و هو ثابت القدمين قوى صلب لخطبتها وخطبها سيد أتى سيد لها بهدايا تقدر بخمسة ألاف جنيه شبكه فقط وهذه الاموال هى تحويشة عمره من سهر اليالى من المعمار و البناء الى تباع نقل الى شيال الى سائق ثم ميكانيكى ومكوجى ولكن سبع صنايع ياسيد و البخت ضايع حدثت مفاجأه مهوله ضربت الجميع لم يبقى أحد الا و لم تدمع عيناه بالبكاء الغريب قبل القريب الكافر قبل المؤمن خانته السيده التى أحبها وكان يموت من أجل أسعادها وكان ينتحر فى عمله من أجلها فسخت خطبته و أخذت منه كل شيء و أختفت مبالغ تقدر ب أكثر من سبعة ألااف جنيه مذا المبلغ لنا لا يعتبر مبلغا ولكن يعتبر لسيد تحويشة عمر و ناتج موته فى عمله ولكن المشكله ليست بالمال نحن نصنع المال ولكن المشكله فى الخيانه و الغدر القاتل غدرت به حييات أقصد حواء القاتله الغادره قال سيد لاتحرقينى بنار جحيمك الى الابد انى خاطىء اشد الخطىء لماعرفتك ما الذى فعله سيد كى يعامل هكذا اليس سيد أنسانا به قلب مثل كل الاناسين اليس من حق سيد ان يفرح مثل كل البشر ماذا حدث لسيد القاضى لقد شل سيد أصيب بشلل نصفى من هول المفاجأه أليست هذه المرأه التى كنت أذكر أسمها كل صباح ياللحسره أنظرو الى سيد و هو مشلول رغم عمره الخمسه و العشرين عاما انظروا معى وتأملوا عيناه الدامعتان بدون كلام من غدر النسا الغادرات و الذى نفسى بيده لوكانت القاضى بينهم لقتلتها ألااف المرا الخائنه الكاذبه دموعها فى أحضان سيد مثل دموع التماسيح لقد شل سيد وأنتهى أمره و ضاعت حياته اصبح سيد الذى كان يشع طاقة و حيويه مثل الشباب أصبح مشلولا لايتحرك الا قليلاا شفيت قدم سيد ومازالت يداه مشلوله و أصبح يتكلم ويقول الحمد لله الذى أتانى من فضله و سترة صدق شيبوب عندما قال لعنتره بن شداد العبسى
((((( ألا سحقا لبنات حواء
كلهن على حد سواء))))) وحكمتى اخوتى أحذروا النساء الغادرات قادرات
قل تعالى ((( ان كيدهن عظيم ))) لقد بكيت أنا الان من غدرهن زملاائى فليضع كل منا نهسه مكان سيد و أ نظروا كيف شعوره وكيفية البشاعه اللتى تعر ض لها و أشكركم لحسن سعة صدركم:::::::::::::::::
kry kry kry kry kry kry kry kry youuuu youuuu youuuu youuuu

على موسى

على موسى

أين رودودكم الحلوه

اوتاكا

اوتاكا
عضو يستحق التقدير
عضو يستحق التقدير

جامده اوى يا على
ميه ميه يا ابنى
الله ينور عليك

دنا

دنا

على فكرة مش كل البنات يعنى اوكى ما فى ولاد كتير عايزين ضرب ال.....بس مش كلهم صح ولا انا غلطانه

bazoka606

bazoka606
عضو متميز
عضو متميز

وهو الراجل قال حاجة ( هو قصده على الغدارين بس مش اكتر ) وبينى وبينك اليومين دول تلات تربع البنات غدارين وعايزين ضرب ال ................ وشكرا على الموضوع الجامد دة

على موسى

على موسى

ِشكرا جدا ليكو أنا بحبكو أوى

bazoka606

bazoka606
عضو متميز
عضو متميز

وانا كمان بحبك يا استاذ طارق

مصطفي زيدان

مصطفي زيدان

[size=18]الي استاذي علي موسي..اتوجه بالشكر علي قصتك الجميلة بس عايز اعرف ليه اختصرت القصة اوي كده متخفش مش عنزهق منك ولا حاجة لان كلامك ممتع....
ولي عتاب بسيط ..ذي مافي ولاد جدعة ذي مافي ولاد مش تمام بالظبط البنات كده ذيمافي بنات جدعة جدا ذي مافي بنات مش تمام ..وعلي العموم ادعوا كلكوا لسيد وتبقي تقوله ان الحب جميييييييييل بس لو يدور عليه صح المرة الجاية و ميتسرعش علشان ميقعش.

إمضاء: اصغر واحد فيكوا[/size]

https://www.facebook.com/profile.php?id=516659085&ref=profile

احمد عبد المطلب

احمد عبد المطلب

شكرا على القصه الجميله دى

Back to top  Message [Page 1 of 1]

Similar topics

-