منتدى كليه التربيه الرياضيه ( الغير رسمى)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

You are not connected. Please login or register

دعوة الي الاب والدكتور / أحمد محمد محمود ابراهيم

essa_2008
dr_ahmed_i
الوليد محسن نصره
اشهر واد فى الكلية
مصطفي زيدان
salem aswany
10 posters

Go to page : 1, 2  Next

Go down  Message [Page 1 of 2]

salem aswany

salem aswany
عضو جديد
عضو جديد

اسف شباب اني المرادي حتكلم بصفة الجمع او اتكلم عنا كلنا نحن لاعبون الكارتية داخل الكلية بس اللي انا حتكلم في دلوقتي اكيد كل واحد فينا نفسه يقوله ودة من خلال ردودكم علي الموضوع

اولا:- شباب احنا عندنا دكتور ممكن يسموه العرب موسوعه او مرجع كارتية او هو خبير كارتية بياتو له الناس والمتعلمون من اخر البلاد من اجل الاستفادة من معلوماته ويتتلمذوه علي يديه اعتقد ان كلنا عارفينه (د/احمد محمد محمود ابراهيم)اكيد بالنسبالنا غاني عن التعريف

ثانيا:-ازاي نستفاد من معلومات الدكتور ونتتلمذ علي يدة اطول وقت ممكن مع العلم ان سنة التخصص لا تكفي لوحدها لكي نتتلمذ علي يد الدكتور ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ثالثا:- فيها ايه لو ندعو الدكتور لكي يخصص لنا محاضرة او اتنين اسبوعيا وانا متاكد حيكون الاقبال عليها كبير

ياريت يا شباب الموضوع دة نهتم بيه وميكنش كلام وانكتب وياريت الكلام دة يوصل للدكتور
(((((((((( مستني ردود فعالة )))))))))))) karaheet

مصطفي زيدان

مصطفي زيدان
يا صباح المستويات العالية

موت يا حصاااااااااااان

https://www.facebook.com/profile.php?id=516659085&ref=profile

اشهر واد فى الكلية

اشهر واد فى الكلية
مشرف منتدى حوارات جاده

انتوا ممكن تقترحوا على عيسى يعمل الكلام ده فى منتدى كلام كبار

salem aswany

salem aswany
عضو جديد
عضو جديد

هو ممكن الحصان يموت ولكن حيفضل الدعوة متعلقة لغاية منتخرج واللي بعدينا يحاولا يفكروا من جديد وبكدة يمكن يموتوا قبل الحصان .................

مش حتفرق كتير لو كتبت الموضوع في كلام كبار ولا حتي صغار مع احترامي للواد عيسي بس دة بيتنا بتاع الكارتية ونتمني ان نحل مشاكل بتنا جوة بتنا وشكرا............

مصطفي زيدان

مصطفي زيدان

طلب مهم من دكتور مهم ..في وقت عصيب..... خايف ان يكون مشغول ذي كل الناس الكبار في الكلية مشغولة سعتها عيبقي شكلنا وحش ياريت .....يسمعنا .

الوليد محسن نصره

خلاص بقيت في الفورمة
خلاص بقيت في الفورمة

بس بلغ وما على الرسول إلا000000000

مصطفي زيدان

مصطفي زيدان

تقريبا هنتكلم مع دكتور احمد ببدلة الكارتيه الأول علشان نعمل حسابنا علي الضرب .......هههههه
و محدش ينسي الأوقية و البنج .... .. .. .. ربنا يستر

إمضاء : واحد منكم..شكسبير

الوليد محسن نصره

خلاص بقيت في الفورمة
خلاص بقيت في الفورمة

شاطر يا مصطفى

salem aswany

salem aswany
عضو جديد
عضو جديد

انا مش مصدق ان الدكتور وليد عنده علم بالموضوع انا كنت فاكر ان بحلم لكن كدة يبقي الحلم ممكن يتحقق ويظهر للنور يارب نوصل لهدفنا

ولتاني مرة بشكرك يا دكتور وليد

dr_ahmed_i

dr_ahmed_i
عضو جديد
عضو جديد

[b]اسعدني كثير ان اشارك في منتدي الطلاب الخاص بكليتي الجبيبة كلية التربية الرياضية بابي قير [/b]، واتمني من زملائي طلاب الفرقة الثانية والاولي وكذلك تخصص الكاراتيه ان يتواصلوا معي في اثراء مقرر الكاراتيه بكل ماهو جديد ومفيد وعلمي يخدم المقرر والجميع بالاضافة الي اني اسعد كثير بالمناقشات العلمية والاستفسارات من طلابي وزملاء المستقبل ، سواء خلال المنتدي او من خلال المحاضرات او بزيارتي خلال فترات الراحة بمكتبي وهلا بالجميع
الاستاذ الدكتور / احمد محمود محمد ابراهيم

essa_2008

essa_2008
مشرف سابق

يا اهلا بيك يادكتور احمد فى المنتدى

مصطفي زيدان

مصطفي زيدان

دكتور أحمد ... نورت يا أستاذي و يا معلمي الفاضل منتداك ...
كنا منتظرين حضرتك من زمان علشان تناقشنا في حاجات كتيرررررررررر.
أهلا بيك معنا بين ابنائك ........ .

إمضاء : تلميذك.

على موسى

على موسى

الله الله أيه النور ده

salem aswany

salem aswany
عضو جديد
عضو جديد

الواحد كان فاكر ان ممكن يكتب موضوع وميلقيش رد لكن دكتور احمد رد علي كل هذه الشكوك وياريت يا شباب تكون مشاركة د/احمد دافعة لينا للاستفادة من هذا الصرح العلمي عايزين اراء فعالة
((( دورات _ محاضرات_مجمعات_لقاءات))) عايزين ايه بالضبط

الف شكر يا دكتور احمد بجد انت انسان عظيم

dark kotch

dark kotch
عضو نشط
عضو نشط

كلام جميل و دعوه جميله يا اسواني و ان شاء الله تتنفذ قريب مووووت

dark kotch

dark kotch
عضو نشط
عضو نشط

نورتنا يا دكتور احمد بجد في المنتدي و الكاراتيه و ياريت تسمع صوتنا و بضم صوتي لاخويا اسواني

salem aswany

salem aswany
عضو جديد
عضو جديد

متشكر علي تعليق اخويا الكبير مسعد

اوتاكا

اوتاكا
عضو يستحق التقدير
عضو يستحق التقدير

نورت المنتدى يا دكتور احمد
على العموم انا مبحبش الكارتيه
بس الصراحه دكتور احمد زى العسل
و بحب احضر محضراته جدا
و زعلت اوى ان احنا مبنخدش مصارعه
علشان دى محضرتى المفضله لدكتور وليد اكيد
بتبقى ليها طعم تانى انسى يعنى
احسن محاضره منازلات هى المصارعه

dr_ahmed_i

dr_ahmed_i
عضو جديد
عضو جديد

دعوة للجميع
احبائي زملاء المستقبل
احب اشكر فيكوا المحاولة والراي الحر البناء
واخيرا وصلت للامل ان في شباب يكملوا مشوار حب رياضتنا " الكاراتيه "
اولا : - اعتبارا من الفصل الدراسي الاول القادم 2008 / 2008 باذن الله هناك تدريب معي شخصيا بالكلية يومين في الاسبوع تحدد مع بدا الفصل لكل لاعب كاراتيه بالكلية من اولي الي رابعة .
ثانيا : - انا مش مشغول عن طلابي وكل طالب لديه استفسار في المجال او راي ايجابي اهلا انا في انتظاره بمكتبي وجدول حضوري معلق بجدولي وان شاء الله علم ينتفع به .

اسلام ملاكمة

اسلام ملاكمة
خلاص بقيت في الفورمة
خلاص بقيت في الفورمة

شكرا يادكتور على المداخلة الجميلة وهل اشتركات الكارتية للعبى الكارتية فقط واية النظام

مصطفي زيدان

مصطفي زيدان

السلام عليكم و رحمة الله وبركاته ...... .
الحمد الله .. الحمد الله .. الحمد الله .
دكتور احمد أحنا منتظرين حضرتك في كليتنا من زمان ... دكتور أحمد أحنا عندنا طلاب متميزين جدا في الكاراتيه .. لازم نستغل الناس ده لأننا داخل سور واحد ... وكمان كليتنا أتشهرت وفق وزارة الشباب و الرياضة وده النقطة الحنا مش واخدين بالنا منها ..أي لنا الحق أن نبني فريق للكاراتيه و أيضا نشارك باسم نادي اكاديمية تربية رياضية في الدوري و لنا المشاركة في المنافسة في بطولات الاندية مثلنا مثل اي نادي اخر ...... .
أحنا استغلنا كده امكانيات الكلية في كل حاجة بخبراتها في دكتور احمد و الجهاز الفني و الطبي .... ونطبق مشوارنا علمي بقي ... علي فريق ملموس و بين ايدينا ... واستغلنا موارد الكلية في مكانها الصحيح .

علي العموم كون أن يوجد تدريب يومين في الاسبوع بدء الفصل الدراسي الاول من العام المقبل يدل هذا علي بداية النواه في التخطيط الصحيح لاستغلال الامكانيات خاصة ان معانا الدكتور والاب و الخبير أستاذنا د/أحمد محمود ابراهيم .وكفاية ده هيكون نموذج للتطبيق العلمي في مجال التدريب داخل الكليتنا لينا .... .

إمضاء : د/ مصطفي زيدان .

dr_ahmed_i

dr_ahmed_i
عضو جديد
عضو جديد

جميل جدا ان تكون غيور علي بلدك او كليتك او لعبتك بس الاجمل ان تعمل علي رقيها وتقدمها بس مش كلام احنا فعلا عيزين ضمير قوي ايجابي كليتنا فيها الايجابي و فيها ونا مالي ياريت ياابنائي نعمل للشئ اللي بنحبه اكبر قد من الايجابيات مثلا كلمة صباح الخير للزميل بدلا من الكلام اللي بسمعه في اللوكر خلف مكتبي ايه رايكم نبدا من الان ولو بكلمة صباح الخير او ممكن لاي حد قبل ما اطلب منه شئ شوف تاثيرها عليه ايه جربوا يمكن نخلق سمات سلوكيه جميلة كانت موجوده واختفت ليه اسال نفسك
صباح الخير ....... او .....ممكن من فضلك
اخوك
الاستاذ الدكتور
احمد محمود ابراهيم

dr_ahmed_i

dr_ahmed_i
عضو جديد
عضو جديد

اخي الغالي بطل الملاكمة انا واحد من الكثيرين اللي بيحترموا التخصص
وفاقد الشئ لا يعطيه كده ولا ايه - انا متخصص في الكاراتيه والجودو
اما الملاكمة فلها خبرائها بالكلية حاول الاتصال بيهم وهم اساتذة افاضل متخصصين وصدقني اطلب منهم حيفرحوا بيك و حيقدمولك كل العون والمشورة
اخوك
الاستاذ الدكتور / احمد محمود ابراهيم

مصطفي زيدان

مصطفي زيدان

استاذي ..قد ايه كلام حضرتك حسنا علي معني الكلمة .. علي مكانة الاسلوب .. صحيح الكلمة تبني امم و كلمة تتدمر امم ...." فالكلمة الطيبة صدقة " كما قال رسول الله صلي الله عليه وسلم ...

و الله ياجماعة ابتسامة تعتبر لوحدها باب للحب .

امضاء : تلميذ دكتور احمد .

salem aswany

salem aswany
عضو جديد
عضو جديد

في البداية مش لاقي كلمة شكر تليق بالراعي الرسمي للاعبين الكراتية في كليتنا

في البداية احب ابدي اعجابي وحماسي الشديد للاقتراح سيادتكم علي التمرين بداية العام الدراسي الجديد ان شاء الله وهذا الشيء نحسد عليه من جميع التخصصات داخل كليتنا

ثانية احب ان اعترف ان نحن نريد ان نسرق من سيادتكم ثقل علمك ومعلوماتكم في رياضة الكارتية لكي نستفيد في ذلك في حياتنا المستقبلية
في النهاية احب ان اشكر الله علي اعطائنا اب يعامل اولاده بهذه الطريقة

امضاء / ابنك وتلميذك سالــــــــمkaraheet karaheet karaheet karaheet

Back to top  Message [Page 1 of 2]

Go to page : 1, 2  Next

Similar topics

-