منتدى كليه التربيه الرياضيه ( الغير رسمى)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

You are not connected. Please login or register

كبرياء الحب

3 posters

Go down  Message [Page 1 of 1]

1كبرياء الحب Empty كبرياء الحب 2008-02-26, 15:07

مصطفي زيدان

مصطفي زيدان
يا صباح المستويات العالية

عندما تسير خطواتك علي ريتم من الغضب .. يعزف قلبك ألحان من الأشتياق..ويشكوا عقلك بسعات من التفكير .. ويركبكما حالة من العناد بألا تتحدثون لبعضكم بعض , وتصر علي قرارك ونظراتك المتكبرة امامها وهي ايضا تنظر نظرات الملكة للعبيد كأنهم أحدي أغصان الشجر التي تطلبها لحرقها حين تشعر بالبرد ... حينما تروم انفسكم علي هذا الموال فتعرفون أصابكم شيئا من الذعر أسمه كبرياء الحب......... .

انه كبرياء الحب الذي يحرق قلب العاشق لمتكبرة لا تعشق إلا نفسها....... متكبرة لا تسمع إلا قرارها ........ متكبرة لا تقرر إلا رأيها .......... متكبرة لا تعرف عن الحب إلا إبتسامات....... وهكذا يظل العاشق مظلوما تحت حب إمرأة لا تعرف تستمتع إلا بظلم العشاق لها... .
بدء في الاول بالحب وانتهي بكبرياءه .. عندما تشعرون أنكم تحبون بعضكم بعض و تعشقون لبعضكم عشق الجنون لا تريدون ان يخبر احدكم بالاخر بحبه له .. لأانكم مازلتوا تحبون بلا عشق بلا قوة .. لان البيحب مفروض يبقي جريئ مش ضعيف ولا ايه؟
انا عارف انك عايز تسألني وتقولي " هو في كبرياء في الحب يا عم الحج؟ " سيبني أقولك اه في..عايز تشوفها؟ شوفها لما اتنين مخصمين بعض وكل طرف مفكر ان التاني غلطان كل واحد عيستني التاني لما يجي ويقوله اسف واتفرج بقي مفيش حد عيتحرك لأان كبرياء حبه مايسمحلوش بكده..
سعات ممكن تطر انك تصنعك كبريئك لمدة علشان بيعمل وضع قدمها خاصة لو هي زودتها معاك ومش بتعبرك فتطر تبقي تقييييييييل علشان تسأل عليك....... او سعات بردوا ممكن تبقي كده لو هي غلطت جامد فتبقي مئموص حبتين علشان ترجعلك وتقولك أسف مش قدي معلش كده يعني...... الصعب بجد لما يكون الكبرياء في صفتها من الاول أو صفته في الاول بس معجب بيها ..بس كبيريئها مش بيدي فرصة اقولها بحبكاو مثلا معجب وافرض لو روحت قولتلها انا معجب بيكي هي مش عتقولك كده لو هي معجبة بيك لانها عندها كبرياااااااء غبي .....فتحس انها منفضاك ياعيني من رغم انها معجبة بيك بس بردوا ... .
تتصور بقي لو الاتنين معجبين ببعض والاتنين عندهم نفس الصفة تتصور الموقف عيبقي أذاي؟؟؟؟...عيبقي صعب جداااااااااا....ومش عتنحل غير اماواحد يبقي العكس او يحصل بنهم شوية مواقف كوميديا تكسر الكبرياء فيتعرفوا علي بعض ولما بيحبوا بعض بيبدأ العند البنهم يقل لكن مش في كل العلاقات.....لكن الصراحة البيني وبنكم انا شوفت علاقات كتيرة انتهت بسبب كبريئهم وعندهم ...انتوا أيه رأيكوا في الكلام ده؟

إمضاء : شكسبير صغنتوط.

https://www.facebook.com/profile.php?id=516659085&ref=profile

2كبرياء الحب Empty Re: كبرياء الحب 2008-03-13, 05:26

مصطفي زيدان

مصطفي زيدان

كبرياء الرد ...لا ردد منذ نشر الموضوع ..حاجة جميلة والله .

3كبرياء الحب Empty Re: كبرياء الحب 2008-03-13, 10:33

على موسى

على موسى

لا أنا الى برد وبقول حاجه جميله جدا

4كبرياء الحب Empty Re: كبرياء الحب 2008-03-13, 10:35

مصطفي زيدان

مصطفي زيدان

يا أخيرا انا مش عارف اقولك ايه بس والله كلامك رفع من روحي المعدنية

5كبرياء الحب Empty Re: كبرياء الحب 2008-03-13, 11:30

على موسى

على موسى

هههههههههههههههههههههههههههههههههههه

6كبرياء الحب Empty Re: كبرياء الحب 2008-03-13, 20:26

زهرة الياسمين

زهرة الياسمين
عضو يستحق التقدير
عضو يستحق التقدير

انت فعلا كلامكصح بس ليه حاسه انك متحيز شويتين مش من المفترض ان المرءه هيا اللى تتنازل عن كبريائها على طول مش عيب ان الشخص يتنازل عن اشياء للشخص الى بيحبه سواء شاب او فتاه صح ولا كلامى غلط؟

7كبرياء الحب Empty Re: كبرياء الحب 2008-03-14, 18:20

مصطفي زيدان

مصطفي زيدان

كبستيني كده ..كلامك صح يا جميل ...انا فعلا لما كنت بكتب كان قلمي منحاز جدا لا بل اكثر للجزء الرجال عن الجزء النسوي .......... بس لو تسمحيلي اقول بلا زعل او ضرب او شتيمة ان الكبرياء ممكن نشمه اكتر شوية من الست عن الراجل صح؟..لان ديما هي الجميلة و تقيلة و منطقية اكثر .....وده مش قاعدة طبعا ولا الكل ماشي عليها لا متخفوش ..... .

إمضاء : لا رياضة بدون رياضين .

Back to top  Message [Page 1 of 1]

Similar topics

-