منتدى كليه التربيه الرياضيه ( الغير رسمى)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

You are not connected. Please login or register

أنتواا فين انا مش لقيكوااا؟

2 posters

Go down  Message [Page 1 of 1]

مصطفي زيدان

مصطفي زيدان
يا صباح المستويات العالية
يا صباح المستويات العالية

زملائي اصحاب الالوان الاربعة و أخواتي الكبار اصحاب اللون الخامس(المعيدين و الدرسات العليا) و و أساتذتي الأفاضل و كل من داخل كليتنا الجميلة....ثم بعد... .
طبعا انتوا مستغربين انا ليه أتكلمت في قسم (تحكيم المنافسات الرياضية)؟!! .. عقولكوا ليه ..لاني رسالتي موجه اليهم بالاستعجاب الشديد نحو غفلتهم الدائمة بدورهم داخل الكلية و ملاعب الكلية..عندما أعلم بانهم لا يتحركون ولا يطبقون دورهمفي التحكيم داخل الملاعب الرياضية اكييييييد لازم استعجب...اذاي تحكم خارج الكلية بعد تخرجك وانت لم تجرب و لن تكتسب الخبرة الميدانية في التحكيم داخل ملاعبنا وملاعبككم ملاعب التربية الرياضية اذاي؟
بص ما تقنعنيش..لازم تخلوا عندكوا ثقة شوية بإدارة النشاط الرياضي داخل كليتنا علشان لما تطلعوا برة تشرفوا انفسكم و قوة شخصيتكم في مجال التحكيم ولا ايه؟؟؟؟؟؟؟؟
انا زعلت جدا لما دورت عليكوا داخل الكلية و اكني للاسف مش وجودين انا اسف لو قلت الكلمة دهبس ده حقيقة...
استغلوا يوم نشاط الكلية يوم الاثنين وانزلوا الملاعب فيه....
معلش لو كلامي صعب عليكوا بس ده الحقيقة النا شيفها انا اسف0....................

أنتم اسياد قراركم

https://www.facebook.com/profile.php?id=516659085&ref=profile

bazoka606

bazoka606
عضو متميز
عضو متميز

العمليه مش سهله زى منتا فاهم يا درش ........... اللى بيعمل الكلام اللى انت بتقول عليه دة جوه الكليه عدد قليل ( وهو دة اللى حاطط هدف فى دماغه عايز يوصله ) بس اتمنى ان الطلبه تهتم شويه عشان ياخدوا خبرة
امضاء :
محمد مصطفى محمد ( حكم كرة يد )

Back to top  Message [Page 1 of 1]