منتدى كليه التربيه الرياضيه ( الغير رسمى)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

You are not connected. Please login or register

الجيش للرجال والبنات

hamada
أوفا
Kimz
nony_mhf
كابوكى
احمد عبد المطلب
زهرة الياسمين
bazoka606
12 posters

Go to page : Previous  1, 2

الغاء الجيش للسنة الواحدة وادخال البنات لاداء الخدمة العسكرية

الجيش للرجال والبنات - Page 2 I_vote_lcap44%الجيش للرجال والبنات - Page 2 I_vote_rcap 44% [ 7 ]
الجيش للرجال والبنات - Page 2 I_vote_lcap56%الجيش للرجال والبنات - Page 2 I_vote_rcap 56% [ 9 ]
Total Votes : 16

Go down  Message [Page 2 of 2]

bazoka606

bazoka606
عضو متميز
عضو متميز

اهم حاجة انهم يكونوا بيعرفوا يصوتوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووا ......

سعيد المصرى

سعيد المصرى
عضو نشط
عضو نشط

مفيش اسهل من الصويت عند البنات
واحلى حاجة لما يقدروا يروخوا ينزحوا ترنش
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

hamada

hamada
خلاص بقيت في الفورمة
خلاص بقيت في الفورمة

انا مع المصرى فى الموضوع بس انا عاوز اضيف حاجه انه الستات ايام زمان وايام الحرب لازم كانوا بيبقا
لهم دور اساسى فى انهم يدفعوا عن ارضهم ورجلتهم فى انهم يداوا الجروح فى المستشفيات ولو تلحظوا ايام الحرب والاحتلال كانوا بيشركوا وهما فى البلكونات بس دولت ايام زمان ايام جدتى وجدتك اما حاليا هما بيدفعوا
عن الميكب والبدى والجيب هو ده الفرق من زمان ودلوقتى

hamada

hamada
خلاص بقيت في الفورمة
خلاص بقيت في الفورمة

gondy

hamada

hamada
خلاص بقيت في الفورمة
خلاص بقيت في الفورمة

وزى ما قال احمد عبد المطلب احنا لازم يوم منرجع من الجيش زى واحد زى المصرى فى المظلات وانا
فى كلية الظباط الاحتياط لازم نرجع نشوف حاجه حلوه ومتزوقين علشان نعمل رفرش ولا ايه يا جماعه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

زهرة الياسمين

زهرة الياسمين
عضو يستحق التقدير
عضو يستحق التقدير

رفرش !!!!!!!!!!!

يا جماعه مش كل البنات هايفه اوى كدة الميكب والمنيكير والبديكير وبردة فى بنات كتير اوى هترفض الفكرة انا عارفه
وبعدين انا لما قلت يا حمادة ندخل الجيش قلت بس فى تخصصات معينه تصلح لينا لا قلت مشات ولا مظلات لانى عارفه كويس ان فى حجات صعبه علينا و (الرجال قوامون على النساء ) مش هتبقى الحاجه صعبه عليكوا زى ما كلكوا بتقولوا وهتبقى سهله علينا احنا
وغير كدة مفيش حاجه اسمها بنات زمان وبنات دلوقتى هما كانوا كدة لان عصرهم الى فرض عليهم دة واحنا لو لا قدر الله الظروف اتكررت (حرب ) هنبقى كدة واكتر

سعيد المصرى

سعيد المصرى
عضو نشط
عضو نشط

انا مع حمادة فى كلامة ان لازم لما نرجع من الجيش نعمل رفرش
بس لو البنات دخلت الجيش حيكون الرفرش احسن
وان كان على الطبيخ او الغسيل كدة كدة بنغسل فى الجيش لنفسينا
فيبقوا معانا احسن

سعيد المصرى

سعيد المصرى
عضو نشط
عضو نشط

انا شايف لو انهم مش حيدخلو البنات الجيش يبقوا يوزعوهم على العساكر فى المخلة ويسلمها اخر مدة تجنيدة
ههههههههههههههههههههههههههههههههه

hamada

hamada
خلاص بقيت في الفورمة
خلاص بقيت في الفورمة

انا معاك يا مصرى ان احنا بقينا نعرف نعمل كل حاجه ومش محتجنهم بس هما لهم دوووووووووووووووووور كبييييييييييييييييييييييييييييييييير اوى فى الحياه سيبك بقى من الجيش احنا نستحمله علشان خاطر مصر و بنات مصر

على موسى

على موسى
يا صباح المستويات العالية

ا لبنات عندهى تحكمهم العاطفه فلو قامت حرب تتردد البنت تضرب ولا لا على بال ما تفكر حنكون اتهزمنا فلا يصلحو للقتال لان القتال يحتاج الى بأس شديد و قوة تحمل مش محتاج المياعه و الكلام الفاضى ده

على موسى

على موسى

ا لبنات عندهى تحكمهم العاطفه فلو قامت حرب تتردد البنت تضرب ولا لا على بال ما تفكر حنكون اتهزمنا فلا يصلحو للقتال لان القتال يحتاج الى بأس شديد و قوة تحمل مش محتاج المياعه و الكلام الفاضى ده

hamada

hamada
خلاص بقيت في الفورمة
خلاص بقيت في الفورمة

انا مش معاك فى الكلام ده وعوزك تشوف فى فلسطين كانوا الستات بيمسكوا الحجاره ويضربوا بيها
يبقى مش مياعه

bazoka606

bazoka606
عضو متميز
عضو متميز

الله ينور عليك يا حمادة معاك حق

زهرة الياسمين

زهرة الياسمين
عضو يستحق التقدير
عضو يستحق التقدير

اخيرا اخيرا حد نصفنا

كابوكى

كابوكى

بس الاطفال اجدع هم اللى كانو مرينهم نار جهنم

http://www.manutd.com

عواد

عواد
خلاص بقيت في الفورمة
خلاص بقيت في الفورمة

علي فكره في فلسطين الشجر بيحارب ده بره الموضوع
البنت اللي تدخل الحيش تستحمله زي الولد اللي يدخل الجيش يستحمله وعلي فكره في ولاد مش عايزين يدخلو الجيش او بمعني اصح خايفين

http://www.ahlyegypt.com

Back to top  Message [Page 2 of 2]

Go to page : Previous  1, 2

Similar topics

-